Header Ad

BUGATI CHIRON – do neba I nazad za 60 sekundi


 Iako zvanične potvrde još uvijek nema, direktor Bugattija Wolfgang Durheim izjavio je da Chironu za "operaciju" ubrzanja i kočenja (od 0 do 402 km/h i nazad) treba manje od 60 sekundi.



I dok razmišljamo o kočnicama koje posjeduje Bugattijev nasljednik modela Veyron, jer se u slučaju Chirona ponajviše priča o motoru, nema razloga da se Durheimerova izjava koju je dao novinaru britanskog magazina Evo uzima s rezervom.

Za ostvarivanje spomenutog rezultata, Chiron definitivno ima sve potrebne sastojke. Najvažniji među njima je centralno postavljen 8-litarski W16 motor koji potpomažu četiri turbo-punjača, što je dovoljno za 1.500 konjskih snaga i 1.600 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Novi Bugatti nadmašio je Veyrona kako po cijeni, tako i po specifikacijama motora i performansama.Već je poznato da automobil od 0 do 100 km/h stiže za manje od 2,5 sekundi. Od 0 do 200 km/h potrebno mu je manje od 6,5 sekundi, a od 0 do 300 km/h stiže nakon nešto više od 13 sekundi. Maksimalna brzina elektronski je ograničena do 420 km/h, a dobro upućeni u cijelu stvar tvrde da Chiron bez limitatora može ostvariti 464 km/h. Gume predstavljaju suštinski i jedini problem zbog kojeg Bugatti Chiron, ipak, neće biti ponuđen bez limitatora.

Čak i s limitatorom, Chiron bi trebao izbiti ispred modela Veyron Super Sport koji još uvijek drži svjetski brzinski rekord u kategoriji produkcijskih automobila koji se mogu koristiti na javnim cestama. U Bugattiju su pokušaj obaranja aktuelnog rekorda planirali za narednu godinu, a sve će se dešavati na testnoj stazi Ehra-Lessien.

Bugatti je ukupnu proizvodnju modela Chiron - koji se prodaje po cijeni od 2,4 miliona eura - ograničio na 500 primjeraka. Kupcima su na rapolaganju brojne opcije personalizacije - u ponudi su 23 boje spoljašnjosti, dok je kožni interijer dostupan u 31 nijansi.
Opširnije u 246. epizodi VR video magazina