Header Ad

Seoul Motor Show - KIA Stinger zvanično imala domaću premijeru (video)

Nova Kijina sportska limuzina Stinger doživila je domaću, azijsku premijeru na salonu automobila u Seulu. Stinger, kojeg su osim u Ženevi u već viđenoj crvenoj boji predstavili i u novoj žarko žutoj boji, izložen je pored koncepta GT iz 2011., koji je bio osnova za konačni izgled prilagođen serijskom vozilu.


Kijina moćna sportska limuzina, sada po prvi put predstavljena na njihovom domaćem tržištu, donosi duh istorijskih gran tourera – snažnih, elegantnih vozila, koja putnike prevoze brzo i sa stilom. Stinger se može pohvaliti izgledom za kojim će se okretati glave, prostranošću za svih pet putnika i njihov prtljag, kao i stabilnom, ali uzbudljivom vožnjom s izvanrednom upravljivošću i pogonom na zadnje točkove.

Stinger će i u Koreji, kao i u Evropi, u prodajne salone stići krajem godine, kada će biti na raspolaganju s tri snažna motora. Ulazni 2,2-litarski turbodizelski motor, koji će u Evropi predstavljati većinu prodaje, proizvodi 200 konjskih snaga pri 3.800 okretaja u minuti, dok najveći okretni moment od 440 Nm, koji je raspoloživ u rasponu od 1.750 do 2.750 okr./min, omogućava ubrzanje vozila od 0 do 100 km/h u 7,7 sekundi, a njegova najveća brzina je ograničena na 225 km/h.
Početni benzinski motor je 2,0-litarski turbo četverocilindraš Theta snage 255 konjskih snaga pri 6.200 okr./min. Njegov najveći okretni moment od 353 Nm je na raspolaganju od 1.400 do 4.000 okr./min. Vrh Stingerove motorne ponude je 3,3-litarski twin-turbo V6 ‘Lambda II’ benzinski motor snage od čak 370 KS pri 6.000 okr./min i najvećim okretnim momentom od 510 Nm od 1.300 do 4.500 okr./min. S ubrzanjem od 5,1 sekunde od 0 do 100 km/h je 3,3-litarski 6-cilindraš postao Kijino serijsko vozilo s najbržim ubrzanjem u njenoj 76 godina dugoj istoriji, a njegova maksimalna brzina iznosi 270 km/h.




Kupci Stingera moći će birati između pogona za zadnje točkove ili sva četiri, a tu su još između ostalog i aktivne sigurnosne tehnologije DRiVE WISE te elektronski podesivi sistem ovjesa. Vozač će moći birati između čak pet načina vožnje, koji se prilagođavaju njegovom načinu vožnje, što omogućava sportskiju vožnju i upravljivost, ili opušteniju, gran turismo vožnju za uživanje na dugim putovanjima, ili sve ono što je nešto između ove dvije krajnosti.


Kia Stinger izložen na salonu u Seulu, s novom žarko žutom bojom karoserije, nešto izmijenjenim poklopcem motora, zračnim otvorima i maskom motora od karbonskih vlakana, donosi nekoliko dizajnerskih rješenja, koja naglašavaju Stingerove suptilne obline i mišićav stav.

izvor: carlander.ba